poniedziałek, 9 stycznia 2012

Mammillaria columbiana GX 734

6 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam trochę tego "towaru". Dawne czasy. Tylko patrzeć, jak Ci obserwatorów przybędzie. Takich blogów nie ma. A zapowiadają się ciekawie.
    Wreszcie, że tak powiem, ruszyłeś tyłek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie tylko go lekko podniosłem :) Na tych obserwatorów to tak za bardzo nie liczę bo jednak nie mam tak dużo czasu aby co dwa - trzy dni pisać posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba pisać często. Wystarczy, że się ludzie zwiedzą i będą tutaj zaglądać, choćby po to, żeby obejrzeć fotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczymy z czasem. Mam nadzieję, że sprostam wymaganiom fotograficznym a jak nie sprostam to będę pisał poematy o ... kaktusach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No tego to jeszcze nie było! Nie wiem, czy nie miałbyś większego wzięcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wtedy by mnie wszyscy szerokim łukiem omijali

    OdpowiedzUsuń